Strony

niedziela, 30 listopada 2014

I think that this years' season for christmas decorations is openen :)/Tegoroczny sezon na bożonarodzeniowe ozdoby uważam za otwarty :)



This year making christmas decorations is extremaly pleasent for me because I will have my own big christmas tree! I haven't had a christmas tree for years. Despite that I really love the smell of real tree from the wood, I will buy manmade tree which I truely hated when I was a child. Now I would feel very unconfortable knowing that I "killed" my tree only for having it in my flat for a month. But there is no need to forgo elegant decoration for my christmas tree. That is why this year I make my own christmas baubles. First part which I am showing You today is made by using deocupage technique. Maybe it will be some inspiration for You :)

/Tego roku robienie bożonarodzeniowych ozdób jest dla mnie wyjątkowo przyjemne, bo będę mieć swoją własną dużą choinkę. Nie miałam jej od lat. Pomimo, iż naprawdę kocham zapach prawdziwego drzewka z lasu, kupię sztuczne drzewko, którego nawiasem mówiąc nie znosiłam jako dziecko. Dzisiaj czułabym się bardzo niekomfortowo z myślą, że "zabiłam" swoje drzewko tylko po to, aby trzymać je w mieszkaniu przez miesiąc. Nie ma jednak potrzeby rezygnować z eleganckich ozdób dla mojej choinki.  Dlatego w tym roku sama zrobię swoje bombki choinkowe. Pierwszą partię, którą Wam dziś prezentuję jest wykonana metodą decoupage. Być może będzie dla Was inspiracją :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz