Strony

piątek, 21 marca 2014

Easter sequin egg/ Wielkanocne, cekinowe jajko


 Today I'm gonna show You how to make a simple easter decoration. All You need is:

- a little egg from styrofoam
- some sequins 
- some ribbons (difrent sizes and colors)
- a little piece of lace
- lots of short needles

/ Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić prostą wielkanocną dekorację. Wszystko, czego potrzebujecie to:

- małe styropianowe jajko,
- trochę cekinów,
- parę wstążeczek (różnych rozmiarów i kolorów),
- kawałek koronki,
- mnóstwo krótkich szpileczek.

Want some more ideas for sequin eggs? Look to my other notes:  here, or here, or here. Enjoy!

/Potrzebujecie więcej inspiracji dla jajek cekinowych? Zajrzyjcie do innych moich postów: tu albo tu lub tutaj.





For first I cut off some white lace and pinned it using needles and sequins. (I chose green and gold sequins). / Najpierw ucięłam kawałek koronki i przypięłam go przy pomocy szpilek i cekinów. (Wybrałam zielone i złote cekiny).


Then I cut off some green ribbon. I made a  bow on top of the ribbon and pinned it to the egg with golden sequins. / Potem ucięłam kawałek zielonej wstążeczki. Na jej szczycie zawiązałam kokardkę i przypięłam ją do jajka razem ze złotymi cekinami.


Next step was cutting off some ribbon with polka dots and pinnig it to the egg with green sequins. / Następnym krokiem było wycięcie kawałka wstążki w kropeczki i przypięcie jej do jaja wraz z zielonymi cekinami.


In the empty spaces between ribbons (in the top of the egg) I've put flowers. I've made it using red and white sequins. / W puste miejsca pomiędzy wstążeczkami (w górnej części jajka) umieściłam kwiaty. Zrobiłam je z białych i czerwonych cekinów.



In the bottom of the egg I pinned two pieces of green ribbon. In one of them I put some golden sequins. Both of them were other a little longer. I put its endings under the lace and pinned it using sequins. Then my egg was already done :) / Na spodzie jaja przypięłam dwa kawałki zielonej wstążeczki. Do jednej z nich wpięłam złote cekiny. Obie wstążki były nieco dłuższe. Ich końce umieściłam pod koronką i przypięłam je użwając do tego cekinów. Potem moje jajko było już gotowe :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz