Strony

piątek, 13 listopada 2015

Autumn wreath/Jesienny stroik



Autumn has already came and I still didn't showed You my newest wreath. Those of You who read my older notes know that one of my favorite diy work is making wreaths. So my door changes its decoration very regular :) This time I am showing You my fresh decoration which is screaming  "Autumn has came!" - my Autumn Wreath.

I must say that I made it on a workshop so luckly I didn't have to cumulate all of those cones, nuts, acorns etc. (I think it is the worst and the most ardous part of this work.) 

If You wanna see my other wreathes click on tag "wreath" under this note.  If You are curious how looked my diffrent autumn decoration You should go to my last year note "Autumn boquet made of leafs"

To make this wreath I used:

- Some acorns
- Some concers (Some of them You can paint using gold paint).
- Some rowanberries
- A few "stars" of anise
- Some cypress cones 
- Some larch cones
- Some douglas fir cones
- Some walnuts
-Some hazelnuts
- A piece of thin red ribbon
- A piece of thick ribbon (to make a littl bow). I used grey ribbon with orange hedgehogs and owls. 
- An equipment for hot gluing
- A hay wreath (You can also use a styrofoam rim.)

Now You should take hay wreath (or styrofoam rim.) and glue all the elements using an equipment for hot gluing. (Remember to start gluing on the edges.) When You finish put a red ribbon other the wreath(rim). Then glue thick ribbon to the red thin ribbon, as You can see it in the thirst picture. No You can hang it on Your door :) 


/Jesień już dawno do nas przywędrowała, a ja wciąż nie pokazałam Wam mojego najnowszego stroika.  Ci z Was, którzy czytali moje wcześniejsze posty wiedzą, że jedną z moich ulubionych prac ręcznych jest właśnie tworzenie stroików. Z tego powodu moje drzwi zmieniają dekoracje dość regularnie :) Tym razem pokażę Wam moją najświeższą dekorację, która aż krzyczy "Nadeszła jesień!"- mój Jesienny stroik.

Muszę się Wam przyznać, że stroik zrobiłam sobie na warsztatach, więc na szczęście nie musiałam sama zbierać tych wszystkich szyszek, orzechów, żołędzi itp. (Co nawiasem mówiąc, jest dla mnie najgorszą częścią tej pracy.)

Jeżeli chcecie zobaczyć moje pozostałe stroiki, kliknijcie w tag "stroik" tuż pod tym postem. Jeżeli natomiast jesteście ciekawi jaką dekorację jesienną popełniłam w zeszłym roku zajrzyjcie do notki "Jesienny bukiet z liści".

 Do wykonania tego stroika użyłam:

-  Trochę żołędzi
- Trochę kasztanów (Niektóre z nich możecie pomalować farbą na złoty kolor.)
- Kilka gwiazdek anyżu
- Kilka gałązek jarzębiny
- Trochę szyszek cyprysowych
- Trochę szyszek modrzewiowych
- Trochę szyszek daglezji zielonej
- Trochę łupinek orzecha włoskiego
- Kilka orzeszków laskowych
- Kawałek cienkiej, czerwonej wstążki
- Kawałek grubej wstążki (Do wykonania małej kokardy.) Ja użyłam szarej wstążki z motywem pomarańczowych jeży i sówek.
- Pistolet do klejenia na gorąco
- Wieniec siankowy (Równie dobrze można użyć też styropianowej obręczy.)

Teraz powinniście wziąć wianek siankowy (lub styropianową obręcz) i przykleić do niego wszystkie elementy przy pomocy pistoletu do klejenia na gorąco. (Pamiętajcie, aby zacząć przyklejanie od brzegów.)

Gdy skończycie, przewieście czerwoną, cienką wstążkę przez wieniec. Przyklejcie do niej kokardę z grubej wstążki, tak jak jest na pierwszym zdjęciu. Teraz możecie powiesić już swój stroik na drzwiach :)  









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz