Strony

poniedziałek, 17 lutego 2014

Anioł/Angel




Tym razem pokażę Wam jak udekorować anioła. Musicie mieć:
- anioła ze sklejki, z zawieszką z tyłu, aby wieszać na ścianie (koszt to około 3-10 złotych)
- szlagmetal (dwa kolory: złoto-miedziany i srebrny)
- farby akrylowe
- lakier akrylowy
- pędzle
- klej
- specjalny klej do szlagmetalu
-srebrną konturówkę

This time i'm gonna show You how to decorate an angel. You must have: 
- an angel made from playwood  which You can hang on the wall  (cost is about 3-10 zlotych)
- schlagmetal (two colors: cooper-gold and silver). 
- acrylic paints
- acrylic varnish
- paintbrushes.
- glue 
- special glue for schlagmetal
- silver liner


 Anioł ze sklejki /Playwood angel
 

Anioł ze sklejki /Playwood angel


Najpierw pomalowałam twarz beżową farbą, rozrobioną z odrobiną wody. /For a start I painted the face using light beige paint mixed with water.


Następnie pomalowałam szatę na kolor ciemnej zieleni, a włosy na ciemną żółć./Then I painted dark green apparel and dark yellow hair.

 

Następny krokiem było pomalowanie jasno pomarańczowej aureoli i ciemno niebieskich skrzydeł. /Next step was painting light orange halo and dark blue wings

 
Następnie pokryłam skrzydła i aureolę specjalnym klejem do szlagmetalu. (Użyłam do tego małego pędzelka, który widzicie na zdjęciu)Trzeba poczekać pół godziny, by klej wysechł.  /Then I coated wings and halo by special schlagmetal glue (I used for it little paint brush which You can see in this photo). It had to wait half an hour to dry up.


Gdy klej wysechł, za pomocą dwóch różnych pędzelków delikatnie nakładałam szlagmetal na aureolę i skrzydła. Nie warto nakładać zbyt grubej warstwy szlagmetalu, gdyż nadmiar sam odpadnie. /After dry up I coated wings halo by schalgmetal using two diffrent paintbrushes. It's not worth to use too much of schlagmetal because the excess will come off itself. 


Potem użyłam srebrnej konturówki by ozdobić szatę anioła. Gdy wyschła,  polakierowałma wszystkie trzy części anioła./Then I used silver liner to decorate angels'apparel.  When it dried up I used acrylic varnish for all parts of angel.


Następnie przykleiłam aniołowi skrzydła i zdecydowałam się zmienić aniołowi kolor włosów. Przemalowałam je na brąz i polakierowałam/Then I pasted angels' wings and decided to change the color of angels'hair. I painted brown hair.


Wersja ostateczna/The final result

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz