Strony

sobota, 22 lutego 2014

Shinig necklace/ Błyszczący naszyjnik

Chyba każda kobieta lubi biżuterię. Ja nie jestem wyjątkiem. Dlatego z przyjemnością spróbowałam nowej techniki samodzielnego wytwarzania biżuterii. Przed Wami mój pierwszy (ale nie ostatni) naszyjnik ze sznurka, koralików i drucika./I guess almost every woman likes jewellery. I'm not an exception. That is way I tried with pleasure a new technique to make jewellery on my on. I intreduce You my first (but not last) necklace made from lace, beading and wire.


Najpierw obcięłam mniej więcej tej samej długości kawałki sznurka. Następnie nawlekłam na nie koraliki.. /First I cut off similar sizes pieces of lace. Then I bead the beading on it.


Z obu stron (z przodu i z tyłu) zrobiłam supełki. Dzięki temu koralik nie będzie się przemieszczał i zostanie na swoim miejscu./ From both sides of beading (front and back) I have made snicks. It will help the snick not to move on the lace and stay on its place.



Podczas nawlekania dobrze jest położyć sznurki razem. Możemy wtedy zobaczyć, gdzie są koraliki, a gdzie jest pusta przestrzeń. Tym sposobem, możemy zaplanować, gdzie powinniśmy umieścić następny koralik. /While beading it is good to put the laces together. We can see where is beading and where is the empty space. That way we can plan where should we put the next beading.



Na jednym ze sznurków nawlekłam małe kółeczko (które jest częścią zapięcia). Na kółeczku zrobiłam supełek. Dzięki temu, kółeczko nie wypadnie.  /On one of the laces I bead a little square (which is part of clasp). I made on this square a little snick. That way it won't fall.


W ten sam sposób postąpiłam z drugą częścią zapięcia, ale nawlekłam je po przeciwnej stronie sznurka. /The same way I proceeded with the second part of clasp but I bead it on the contrary side of lace.



Następnie ucięłam trochę drucika i oplotłam nim te części sznurka, które znajdują się za obie częściami zapięcia. /Then I cut off some wire and fouled this parts of laces which are in the back of both parts of clasp.


Potem naszyjnik był już gotowy. / After that, the necklace was already done.


Wynik ostateczny / The  Final result :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz