Strony

środa, 19 lutego 2014

Kwadratowy zając/Square hare

Gdy byłam dzieckiem, uwielbiałam dowcipy o kwadratowych zającach. Nie wiedziałam wtedy, że pewnego dnia uszyję sobie jednego z nich :)  /When I was a child I liked jokes about square hare. I didn't know that one day I'm gonna sew one of them :)





Do wykonania takiego zająca potrzeba pięć rodzajów materiałów, w tym dwa filcowe./ To make that hare You need five kinds of materials. Two of them must be felt.


Jestem leniwa, więc zrobiłam tylko jeden wykrój dla ciała zająca. Przypięłam go szpilkami do materiału i wycięłam kształt zająca. Oczywiście zrobiłam tak również drugi raz, bo potrzebowałam takich samych dwóch części. Zanim je ze sobą zszyłam z innego materiału wycięłam koło. Przyszyłam je do jednej części ciała zająca. Potem z następnego materiału wycięłam dwa małe koła - oczy zająca. Doszyłam je do jego twarzy. Na środek każdego oka wszyłam po guziku. Z różowego filcu wycięłam kształt ósemki na zajęcze policzki.Doszyłam je do twarzy zwierzaka. Z szarego filcu wycięłam trójkącik - nosek zająca. Wszyłam go pomiędzy policzki. Czarną nitką wyszyłam zającowi wąsy. Z granatowego materiału wycięłam dwie wewnętrzne części uszu i doszyłam je do nich. Potem zaczęłam zszywać obie części całego ciała zająca. Przed samym końcem do środka zająca włożyłam wypełnienie z małej poduszki. Skończyłam zszywanie i zając był gotowy :)  / I am lazy so I have made only one cut out place for hares' body. I pinned the cut out place to the material by pills. Then I  took scissors and cut off the hares' shape. Of course I have did it the second time again, cause I needed two same parts of hares' body. Before I sew them together I cut out circle face from other material. I sew it to the one of  hares' body parts. Then from next material I  cut off two little circles - hares' eyes. I sew it to the hares' face. On the middle of those circles I sew two buttons. From  rouge felt I cut off "eight" shape for hares' cheeks. I sew it to his face. From grey felt I cut off triangle shape for hares' nose. I sew it between cheeks. Using blackthread  I broidered hares' whiskers. From dark blue material I cut off two parts for middle part of ears and sew it. Then I started sewing together to parts of hares' whole body. When I was almost done I put into hare filling from little pillow. I finished sewing and the hare was done :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz