Strony

piątek, 18 kwietnia 2014

Sequin eggs - another part/Cekinowe jajka kolejna część


As You know I've made a lot of sequin eggs for this Easter.  (Who is here for the first time can look on my notes):

1. Easter sequin egg - new inspirations

2.  Sequin egg version for lazy people

3.  Easter sequin egg

Today I'm presenting You the last two of them. I made it especially for my dear sister and gave her as a little present. One of them has a red ribbon to hang it on. (As I know from my sis it will probably find it's place on her easter wreath made from boxwood. ) I hope it will be inspiring for You. Because whole Easter I'm gonna spend on the village (where internet does not exists) troughtout this note I wanna wish You all Happy Easter and Rich Hare :)

/ Jak wiecie, na tegoroczną Wielkanoc zrobiłam wiele cekinowych jajeczek w ostatnim czasie. (Kto jest tu pierwszy raz niech zerknie do notek):
1. Cekinowe, wielkanocne jaja - nowe inspiracje

2. Cekinowe jajo, wersja dla leniwych

3. Wielkanocne, cekinowe jajko

Dziś prezentuję Wam moje ostatnie dwa dzieła. Zrobiłam je specjalnie dla mojej drogiej siostry i podarowałam jej jako malutki prezent. Jedno z nich ma czerwoną wstążeczkę do powieszenia. (Z tego co wiem, moja siostra prawdopodobnie znajdzie dla niego miejsce na swoim stroiku wielkanocnym, wykonanym z bukszpanu.) Mam nadzieję, że jajka będą dla Was inspirujące. Ponieważ całą Wielkanoc spędzę na wsi (gdzie internet nie istnieje) poprzez tę notkę pragnę życzyć Wam wszystkim Radosnej Wielkanocy i Bogatego Zajączka :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz