Strony

piątek, 28 marca 2014

Sequin egg version for lazy people :) / Cekinowe jajo, wersja dla leniwych

At the moment I can say I've got a little egg manufacture at my house. :) The Easter is coming and I am gaining momentum with another diy decorations. This time I'm showing You a sequin egg for those who are lazy. You can make it very fast and easy.  / Mogę powiedzieć, że mam teraz w domu małą, jajeczną manufakturę. Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, a ja nabieram rozpędu z kolejnymi dekoracjami diy. Tym razem prezentuję Wam cekinowe jajo dla leniwych. Możecie wykonać je bez trudu i do tego bardzo szybko.

 All You must have to do it:
-  a little egg from styrofoam
- some sequins (2 diffrent colors)
-  a piece of felt flower ribbon
- a piece of other flower ribbon (diffrent color and size and material)
- lots of short needles.
/Wszystko czego potrzebujecie do wykonania to:
- małe jajko ze styropianu
- trochę cekinów (w dwóch różnych kolorach)
- kawałek filcowej, kwiatowej tasiemki
- kawałek innej kwiatowej tasiemki (w innym kolorze, rozmiarze i z innego materiału)
- mnóstwo króciutkich szpileczek
 
 First I cut off one of the ribbons to have two same sized pieces of it. / Najpierw przecięłam jedną z tasiemek na dwie równe części.  
 
 
Exactly in the middle of ribbon I pinned it to the tip of the egg. (Using needle with a sequin). I made it with both of pieces of ribbon. In the middle of each flower I pinned a needle with red sequin. Now I've got four rows of flower ribbon on the egg. / Dokładnie w połowie tasiemki przypięłam ją do czubka jaja. (Za pomocą szpilki z cekinem). Postąpiłam w ten sam sposób z obiema kawałkami tasiemki. Na środek każdego kwiatka wpięłam szpilkę z czerwonym cekinem. Teraz na jajku mam cztery rzędy tasiemkowych kwiatków. 
 
In the empty spaces between yellow ribbon I pinned felt ribbon. (Usinf needles with gold sequins). / W pustych miejscah pomiędzy żółtą tasiemką powpinałam filcową taśmę. (Używając do tego szpilek ze złotymi cekinami).  

After only few minutes my sequin egg was finished :-) / Po zaledwie kilku minutach moje cekinowe jajo było już skończone :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz