Strony

niedziela, 13 kwietnia 2014

Some more inspirations for easter sequin eggs/Cekinowe, wielkanocne jaja - nowe inspiracje

Those who are here not the first time - know that I have a little egg manufacture at home. The number of eggs is bigger and bigger. I can't stop making them. It's like an addiction. Very pleasent addiction I must say :) Today I'm gonna show You some more sequin eggs which I made recently. For those who are here for the first time and are interested in this subject recommend my older notes - sequin egg for lazy people and easter sequin egg. I hope You're gonna enjoy it :)

/ Ci , którzy zajrzeli tutaj nie pierwszy raz, wiedzą, że mam teraz w domu małą jajeczną manufakturę. Liczba jajek stale rośnie. A ja nie mogę przestać ich robić. To jak uzależnienie. Bardzo przyjemne uzależnienie, muszę powiedzieć :)  Dzisiaj pokażę Wam parę  kolejnych cekinowych  jajek, które zrobiłam w ostatnim czasie. Tym, którzy są tutaj po raz pierwszy i są zainteresowani tym tematem, polecam moje starsze notki cekinowe jajo dla leniwych oraz wielkanocne cekinowe jajko. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz