Strony

sobota, 4 kwietnia 2015

Easter decoupage eggs/ Wielkanocne jajka decoupage


My today's note will be about ideas for decoupage eggs. As usually I spend my Easter in a village, where I have a big trouble with Internet so I wown't write a long note, but I have for You some photos with my ideas. Maybe some of them will give You some inspiration. As You can see all of the styrofoam decoupage eggs have sticks. (I used sticks usually used for sishkebab.) Thanks to that my decoupage eggs can be put in a garden or in flowerpot. It will look very nice in a window sill.

That's all for today. I wish You all a Very Happy Easter!

p.s You can see something in a left row. It's my dog the master of second plan. :)

Moja dzisiejsza notka będzie o pomysłach na dekupażowe jajeczka. Jak zazwyczaj, tegoroczne święta Wielkiej Nocy spędzam za miastem, więc niestety mam wielki problem z Internetem. Dlatego też tym razem, nie będzie długiej notki, ale za to mam dla Was  garść fotek z moimi pomysłami. Być może, niektóre z nich będą dla Was inspiracją. Jak widzicie, wszystkie styropianowe jajka decoupage mają wbite patyczki. (Użyłam tu patyczków zwykle używanych do szaszłyków.) Dzięki temu moje dekupażowe jajka można umieścić w ogródku, albo w doniczce z kwiatami. Będą bardzo ładnie wyglądały na parapecie.
To tyle na dziś. Życzę  Wam wszystkim Bardzo Wesołych Świąt Wielkanocnych!

p.s To co widzicie w rogu na zdjęciu, to mój pies, mistrz drugiego planu :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz