Strony

niedziela, 19 kwietnia 2015

Buttefly sponge bag /Kosmetyczka w motyle


Lately I am getting some new experiences with sewing machine. I must say it takes a lot of my nervous. Luckly,  but the results recompense me it. I was very afraid of this kind of work but I feel like the fate wants me to know it.:) Lately I've been finding very interesting workshops about machine sewing so I decided to try know it better. Today I am shoing You my photogallery from the last workshop where I was getting some practice knowledge about sewing sponge bags. I was really suprised that it was much more harder to do than sewing a shopping bag which I showed You in my last note. I don't feel now enough good to give You step by step minicourse like I usually do in my blog. Instead of that You have my photos which proves I really work hard and some little tips which I remembered the most from my workshop. Enjoy :)

/Ostatnio zbieram nieco doświadczeń z maszyną do szycia. Muszę Wam się przyznać, że zabiera mi to mnóstwo nerwów. Na szczęście rezultaty rekompensują mi wszystko. Bardzo się obawiałam tego typu pracy, ale mam wrażenie, że los chciał, abym lepiej poznała tę technikę. W ostatnim czasie ciągle natrafiam na bardzo ciekawe warsztaty o szyciu maszynowym, więc stwierdziłam, że muszę spróbować lepiej je poznać. Dzisiaj prezentuję Wam moją galerię zdjęciową z ostatniego warsztatu, gdzie zdobyłam nieco wiedzy praktycznej o szyciu kosmetyczek. Byłam naprawdę zaskoczona, że o wiele trudniej szyło mi się kosmetyczkę niż torbę na zakupy, którą pokazałam Wam w mojej poprzedniej notce.   Nie czuję się na razie na tyle dobra w szyciu maszynowym, aby przedstawić Wam mini-kurs krok po kroku, jak zazwyczaj robię na moim blogu. Zamiast tego, macie kilka moich fotek,które udowodnią moją ciężką robotę i kilka cennych uwag, które najlepiej zapamiętałam z warsztatów.  Miłego oglądania :)


 When I came to a workshop first what I sew was that material. There were also other beautiful materials but I knew form the beginning taht this one will be mine. I love nature and meadow so there was no other option :)

Kiedy przybyłam na warsztaty, pierwszym co dostrzegłam  był ten właśnie materiał. Była tam rzecz jasna, dużo innych, pięknych tkanin. Ja jednak, już od samego wejścia wiedziałam, że ta właśnie będzie moja. Kocham naturę i łąkę, więc nie było innej opcji :)


My accesories: sissors, fly, material with butterfiles, material with dots (for  lining), and some syntetic material (for gimp).

/Moje akcesoria: nożyce, zamek błyskwiczny, materiał w motyle, materiał w kropeczki (na podszewkę), nieco sztucznego materiału (na usztywnienie).



Those clever accesories I used to assess material  for my sponge bag. (It was 34cm wdith and 24 cm long).

/Te sprytne  akcesoria użyłam do wymierzenia materiału na moją kosmetyczkę. ( Jej wymiary to: 34cm szerokość i 24 cm wysokość.)
 

This little trick will make a fly invisible in its endings.

/Ten mały trik spowoduje, że końcówki zamka błyskawicznego będą niewidoczne.




This electronic sewing machine can be used while having in the material some needles. (We take them off when the machine needle will be close to "heads". Those little hearts in the heads of needles can't be just under machines' needle cause it will broke!.)Not every sewing machine can do it - so don't try it if You aren't 100% sure that Your sewing machine will survive it. 

/Ta elektroniczna maszyna do szycia może być używana nawet wtedy, gdy w materiale są wbite szpilki. (Wyjmujemy je tuż przed tym, gdy igła maszyny zbliży się do "łebków". Serduszka na "łebkach" szpilek nie mogą znajdować się tuż pod igłą maszyny, bo się przez to zepsuje!) Nie każda maszyna tak potrafi - więc nim tego spróbujecie, upewnijcie się na 100%, że Wasz egzemplarz to przetrwa.









That's all for Today :)

/I to już wszystko na dziś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz