Strony

wtorek, 14 kwietnia 2015

Shopping bag with a tail/Torba na zakupy z chwostem


Today I'm showing You my most recent work.  It's still "warm". At yesterdays' workshop where we used sewing machine I've made a blach shopping bag. It's not an ordinary bag beacuse it also has a black leather tail. Unfortunatelly I  don't have much expereience with sewing machine so my instructor had a quite big challenge with me. Despite that we have made something together. I must say it cost me a lot of nervous. Finally I think like for a third time (touching sewing machine) the effect is quite good :) 

Last year in similar time (also thanks to group work) I've made a work on a sewing machine. It also has been a bag. If You're courious how it looks just see my note Jeans Patchwork Bag.

/Dziś chwalę się moją najświeższą pracą. Jeszcze "ciepłą". Na wczorajszych warsztatach z szycia na maszynie wykonałam czarną torebkę na zakupy. Nie jest to zwykła torebka, bo z boku możecie ujrzeć czarny, skórzany chwost. Ponieważ niestety, nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w szyciu na maszynie, moja instruktorka miała ze mną nie lada wyzwanie. Mimo to, udało się coś wspólnymi siłami stworzyć, choć nie powiem, kosztowało mnie to wiele stresu.Ostatecznie, uważam, że jak na trzeci raz w życiu (styczności z szyciem maszynowym), efekt jest całkiem dobry :)

Rok temu o podobnej porze również dzięki pracy zespołowej, popełniłam moje pierwsze w życiu dzieło na maszynie. To również była torebka. Jeżeli jesteście ciekawi jak mi wyszła, zajrzyjcie do postu Dżinsowa Patchworkowa Torba.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz