Strony

czwartek, 17 marca 2016

Recyklingowy stroik wielkanocny/Recycled easter wreath



This year I really neglected making Easter Decorations. This one is my first one. It's an  Easter wreath I've made really quickly with everything I have actually had at my hand. I must say it has worked out a recycled wreath :) 

I used a hay wreath which I was using in winter while making a christmas wreath. I coiled a white doted ribbon around the wreath. You will never guess how I got this ribbon. Some time ago I bought a rouge bathrobe. It was bound by this ribbon like a present :) Of course I couldn't bin it and I thought that I can be used somehow, someday. Some of other elements in my wreath came from my old Easter wreath which I've made some years ago and it wasn't suituable for using this time. 

The rest of elements I got from my broken Easter decoration. The last element are catkins which I gathered while walking my dog yeasterday. All of the elements I glued to the hay wreath using an equipment for hot gluing. It really took only a few minutes to make it and now it's hanging on my door. 

And that's all for Today. I hope You got some inspiration to make Your own Easter wreath :)

/W tym roku bardzo zaniedbałam przygotowywanie wielkanocnych dekoracji. Ta jest pierwszą. To wielkanocny stroik, który wykonałam ekspresowo, ze wszystkiego, co akurat miałam pod ręką. Muszę przyznać, że wyszedł z tego recyklingowy stroik :)

Użyłam wianka z siana, który wykorzystałam zimą do zrobienia bożonarodzeniowego stroika.Owinęłam go białą, kropkowaną wstążką. Nigdy nie zgadniecie, skąd ją wzięłam. Jakiś czas temu kupiłam sobie różowy szlafrok. Był on owinięty tą właśnie wstążką,  niczym prezent. :) Rzecz jasna nie mogłam jej tak po prostu wyrzucić, bo pomyślałam sobie, że kiedyś, gdzieś, do czegoś, może mi się jeszcze przydać. Niektóre z pozostałych elementów stroika pochodzą z mojego poprzedniego wieńca wielkanocnego, który zrobiłam kilka lat temu, a który już nie nadawał się do użytku.

Inne elementy wzięłam ze starej, zepsutej już dekoracji wielkanocnej. Natomiast ostatni element wianka czyli bazie zebrałam wczoraj podczas spaceru z psem. Wszystkie te elementy przykleiłam do wianka pistoletem z klejem na gorąco. Zrobienie tego stroika zabrało mi jedynie parę minut i teraz wisi on na moich drzwiach.

To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco, do wykonania własnego stroika wielkanocnego :)




 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz