Strony

niedziela, 13 marca 2016

Rouge quiet book for a baby girl/ Różowa książeczka sensoryczna dla dziewczynki



As You can see lately I've been making only baby staff. I must say that I like that kind of work beacuse I can use as much imagination as I want. This is really cool! This time I am showing You a quiet book which I've made for a little baby girl. I hope she will have much fun with it :) If You wanna see all the effect watch my photos :) 

/Jak widzicie, ostatnio robię głównie rzeczy dla dzieci. Muszę przyznać, że nawet mi się to podoba, bo mogę dzięki temu używać tyle wyobraźni, ile tylko mi się podoba. I to jest super! Tym razem przedstawiam Wam książeczkę sensoryczną, którą zrobiłam dla pewnej małej dziewczynki. Mam nadzieję, że Mała będzie z niej miała mnóstwo zabawy :) Jeżeli chcecie zobaczyć całość efektu, przejrzycie moje fotki :)


First page - with a little house :)

/ Pierwsza strona z małym domkiem :)



Page two - the most favorite meal of most children - ice cream!

/Strona druga - a na niej, ulubiony posiłek większości dzieci czyli lody!



Third page contains a little sweet muffin.

/Strona trzecia zawiera małą, słodką babeczkę.




Who hide in a page fourth? Yes, You're right! It's a very friendly, rouge teddy bear!

/ A kto się schował na stronie czwartej? Zgadza się, macie rację! To bardzo przyjazny, różowy miś!


And in the end - the front page with babie's name, a big loving heart, and some four-leaf-clovers for good luck. 

And that's all for Today! I hope You like the idea and get some inspired :)

/I na koniec - strona tytułowa, z imieniem dziecka, wielkim, kochającym serduszkiem i paroma czterolistnymi koniczynami na szczęście.

I to już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał i zyskaliście nieco inspiracji do działania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz